[Gå direkt till sidans huvudnavigering] [Gå direkt till sidans innehåll]

Logga in på Min ansökan

För att använda ansökningstjänsten på Min ansökan måste du logga in. Detta kan du göra med inloggningssätten användarkonto eller e-legitimation.
  • ska ansöka om stöd eller utbetalning av svenska projektmedel. Det går endast att göra om du är inloggad med användarkonto.
  • ska ansöka om utbetalning av EU-medel. Det går endast att göra om du är inloggad med användarkonto.
  • vill samarbeta kring en ansökan. Skapa då ett användarkonto som flera kan använda och logga in med.
Du som loggar in med användarkonto måste efter inskickad ansökan skriva ut ett signeringsunderlag som ska skrivas under av behörig person. Underlaget skickas in med e-post eller post.
  • arbetar själv med din ansökan.
  • inte ska ansöka om svenska projektmedel eller utbetalning av EU-medel då dessa endast går att nå via inloggning med konto.

Under fliken Användarkonto hittar du information om hur du:
  • registrerar nytt användarkonto.
  • ändrar uppgifter i ditt befintliga användarkonto, t ex ändra e-postadress om du vill överlåta kontot till någon annan eller har bytt adress själv. Observera att det inte går att ändra till en e-postadress som finns registrerad sedan tidigare.

E-legitimation

Du kan logga in med följande e-legitimationer:

  • BankID
  • Mobilt BankID
  • Telia
Har du inget konto?Registrera konto